Întrebari frecvente

 

1. Există o limită minimă a comenzii?

Vrem să te poți bucura oricând de accesoriile de care ai nevoie pentru a-ți contura și completa stilul! Astfel, District 10 nu are o limită minimă a comenzii!

2. Aveți oferte speciale sau reduceri de preț? Cum pot afla despre acestea? 

Vrem să te păstrăm alături de noi, drept pentru care periodic avem disponibile oferte speciale sau discounturi. Unele dintre ele sunt publice, altele sunt destinate numai vechilor clienți sau abonaților la newsletterul nostru. Cea mai bună cale pentru a profita de oferte sau reduceri este să te abonezi la newsletter www.district10.ro.

3. Cum cumpăr pe district10.ro?

Procesul este foarte simplu și accesibil. Am descris totul pas cu pas în rubrica Cum comand http://district10.ro/index.php/how-to-buy.html. Dacă ai nevoie de informații suplimentare ne poți apela la tel: 0771 474 919  

4. Cum plătesc?

Pentru moment poți achita produsul cash la livrare sau online cu card bancar. Mijloacele și tehnologiile moderne oferite de furnizorul nostru bancar îți garantează siguranță maximă pentru protejarea datelor.

5. Care sunt tarifele de livrare?

Acestea pot varia în funcție de tipul de livrare selectat. Pentru ridicarea personală a produselor livrarea este gratuită. Pentru un serviciu de curierat costul este calculat în funcție de greutatea coletului și viteza de livrare. Te invităm să afli mai multe detalii pe pagina Livrare

http://district10.ro/index.php/delivery.html

6. De ce trebuie să îmi creez un cont?

District 10 vrea să îți ofere o experiență ușoară și plăcută a cumpărăturilor online. Astfel crearea unui cont ne ajută să procesăm rapid, eficient și sigur comenzile tale, să te ținem la curent cu ofertele noaste și să îți recompensăm fidelitatea în timp.

7. Cum găsesc produsul pe care mi-l doresc?

Avem o multitudine de opțiuni special selecționate pentru tine. Poți fie să navighezi prin site, să folosești căsuța de search pentru o căutare în funcție de cuvinte cheie sau să folosești filtrele noastre pentru o căutare în funcție de culoare, preț etc.

8. Îmi doresc un produs care nu mai este în stoc. Ce pot să fac?

Este posibil ca în perioadele mai aglomerate stocul nostru de produse să se golească. Noi facem tot posibilul să îl completăm în cel mai scurt timp. Dacă vrei să afli din timp când va fi disponibil un anumit produs poți să ne scrii pe email office@district10.ro sau să ne suni la tel 0771 474 919  

9. Pot să beneficiez de mai multe oferte în același timp?

Suntem mereu atenți la nevoile tale și vrem să îți oferim oferte competitive care să le satisfacă nevoile tale, însă pentru moment nu avem posibilitatea de a acumula oferte sau discounturi pentru un singur produs.

10. Vreau să ofer un produs cadou. Cum mă puteți ajuta?

Vrem ca alături de tine să transformăm orice ocazie specială într-o sărbătoare. Astfel, dacă dorești să oferi cadou un produs de pe district10.ro ai de asemenea posibilitatea de a achiziționa o cutie de bijuterii deosebită pe care o poți vedea aici http://district10.ro/index.php/gift-box.html .  De asemenea dacă ne oferi adresa de email și data de naștere a sărbătoritului/ sărbătoritei, District 10 îi va trimite în ziua respectivă un voucher cadou care cu siguranță îi va aduce zâmbetul pe buze!